Torsdag

Underbara torsdag! Solen gör kroppen gott =)
Dagen har faktis gått i lugnets tempo.. Besiktigade bilen i morse och sen hem och små fixade lite.. Kände att jag verkligen inte hade en dag med mycke krut i kroppen så jag ringde G och fick åka med han på jobbet en sväng.. Mys och flummdag i lastbilen alltså..

Väl hemma sen så väntade vi "besök". Kalle kom förbi för att inspektera myrans blivande rum som han så snällt ska renovera åt oss..
Har spanat lite tapeter och i morgon ska jag åka och köpa till alla väggar utom en som vi ska ha till fondvägg.
Fondväggs tapeten tänkte vi vänta med tills myran är ute och kan berätta för oss hur h*n vill ha det =)
Lite könsrelaterat är valet av tapet redan till en nyfödd =)

I morgon är det äntligen dax att besöka barnmorskan igen för rutinkontroll =) Se hur mycke magen har växt sen sist..

Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på sveriges mästekock jag spela in igår, äta lite frukt och invänta G och sen dejta kudden och täcket..

Kärlek <3

Kommentarer
Postat av: angelina

kommer du skriva om lill*n sen? :D



hoppas allt är bra!

2011-05-16 @ 19:06:37
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0